איך לקבל מידע על דיווחי נוכחות שבוצעו ממקום / סניף ספציפי

איך לקבל מידע על דיווחי נוכחות שבוצעו ממקום / סניף ספציפי

איך לקבל מידע על דיווחי נוכחות שבוצעו ממקום מסוים / סניף ספציפי – בעזרת דוח שעות עבודה מקור דיווח

כאשר ללקוח יש דיווחי נוכחות של עובדים מסניפים ו/או מקומות עבודה מבוזרים והוא רוצה לקבל סיכום של סה"כ שעות העבודה שהעובדים דיווחו מכל סניף אזי יש לבצע את הפעולות הבאות:

א. ראשית – יש להגדיר "שם מקור דיווח" לדיווח מאותו סניף / מקום. את זה עושים באמצעות מסך "שמות מקורות דיווח" בתפריט ניהול והגדרות.  ניתן להגדיר את אותו שם מקור דיווח (למשל "סניף הרצליה") לכמה אמצעי דיווח: לרשימת מספרי הטלפון של הסניף (אם מדווחים מהטלפון של הסניף), לכתובת ה-IP של הסניף (אם מדווחים דרך האינטרנט של הסניף), למיקום על המפה (אם מדווחים דרך האפליקציה), למספר השעון (אם מדווחים דרך שעון קירבה / ביומטרי / פנים שבסניף).

ב. כעת, בדו"ח שעות עבודה מקור דיווח (תפריט דוחות) – בשורה "סוג דו"ח" יש לבחור את האופציה "שם מקור דיווח", ואז בדוח שיופק יבוצע שידוך של כניסות ויציאות שיש להם את אותו שם מקור דיווח. למשל, אם דיווח הכניסה היה מטלפון של הסניף ודיווח היציאה היה מהשעון בסניף אזי למרות שמדובר על שני אמצעי (מקורות) דיווח שונים, שם מקור הדיווח של שניהם (סניף הרצליה) הוא אותו הדבר ולכן יבוצע השידוך של היציאה לכניסה.

הערות נוספות

1. בדוח שעות עבודה מקור דיווח, אם בשורה "סוג דו"ח" בוחרים באופציה "פירוט מקור דיווח" אזי יבוצע שידוך של כניסה ויציאה שפירוט מקור הדיווח שלהם זהה: פירוט מקור הדיווח הוא מקור הדיווח (אמצעי הדיווח, למשל טלפון) + פירוט האמצעי (למשל מספר הטלפון / כתובת ה-IP / מספר שעון).   לעומת זאת, אם בוחרים באופציה "מקור הדיווח" אזי יבוצע שידוך של כניסה ויציאה שמקור הדיווח שלהם זהה: מקור הדיווח הוא אמצעי הדיווח (למשל כאשר העובד מדווח כניסה מטלפון מס' X יציאה מטלפון מס' Y אזי יבוצע שידוך כיוון שמקור הדיווח [טלפון] זהה ולמרות שפירוט מקור הדיווח [מס' הטלפון] שונה.

2. משתמש מנהל יכול לשנות את "שם מקור הדיווח" של כל דיווח כניסה / יציאה, במספר מסכים, כגון: עדכון נתוני נוכחות מרוכז, דוח שעות עבודה מקור דיווח ועוד.

3. כאשר יש דיווח כניסה ממקור מסוים (טלפון, אינטרנט וכו') ויציאה ממקור דיווח מעביד או עובד אזי במקרה זה מתבצע שידוך אוטומטי של הכניסה ליציאה. אותו הדבר קיים גם במקרה ההפוך של כניסה שעדכן מעביד / עובד ויציאה ממקור דיווח אחר (טלפון / שעון / אינטרנט / אפליקציה וכו') – גם כאשר מתבצע שידוך אוטומטי של היציאה לכניסה.