איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות או למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?
שאלה:
איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות וגם לא למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?
תשובה:
- יש לבדוק מול מנהל/ת החברה או איש/אשת קשר עם הרשאות ניהול, האם הוגדר לך מספר סלולרי בפרטי העובד שלך במערכת, והאם ניתנה לך הרשאה לשימוש באפליקציה.
- במידה ולא, יש לבקש מהם לעדכן את המספר הסלולרי שלך בכרטיס העובד ולהגדיר הרשאה לאפליקציה
Related Articles
איני מצליח/ה להירשם לאפליקציית הנוכחות – מה עליי לעשות?
במידה ואינך מצליח/ה להירשם לאפליקציה, יש לפנות למנהל במערכת הניהול של החברה שלך ולבקש ממנו לבצע "איפוס רישום" עבורך. רק לאחר איפוס זה תוכל/י להתחבר מחדש לאפליקציה. במידה והמנהל אינו יודע כיצד לבצע זאת, ניתן לבקש ממנו ליצור קשר עם צוות השירות שלנו ...
העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות?
שאלה: העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק האם השעון מחובר לתקשורת (כבל רשת/אינטרנט). אם השעון לא בתקשורת, הדיווחים נשמרים בשעון עצמו. יש לנתק ולחבר מחדש אחרי 2 דקות את כבל הרשת והחשמל. ...
כיצד להוריד ולהתחבר לאפליקציית הנוכחות הנכונה
שאלה: העובד שלי הוריד אפליקציה לנוכחות מהחנות, אבל הוא לא מצליח להתחבר לעסק שלנו ולא מקבל SMS. מה לעשות? תשובה: יש לוודא שהעובד הוריד את האפליקציה הנכונה – TimeWatch (הסמל הוא עיגול ירוק עם וי כחול). אם הוריד אפליקציה אחרת, יש להסיר אותה ולהוריד את ...
?מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי
מדריך – מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי הבעיה כאשר מנסים להוריד מהשעון נתוני נוכחות לדיסק און קי אזי בתפריט בשעון במקום לתת את ההודעה שההעברה הושלמה מתקבלת ההודעה "יש להוציא את הדיסק און קי" ולמעשה לא הורדו נתוני הנוכחות ...
מה קורה כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט – האם הנתונים נשמרים ואיך ניתן לשחזר אותם?
שאלה: מה קורה כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט – האם הנתונים נשמרים ? תשובה: כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט, כל דיווחי הנוכחות נשמרים בזיכרון הפנימי של השעון (עד כ-2,000 דיווחים). ברגע שהשעון מתחבר מחדש לאינטרנט, כל הנתונים שנשמרו יועברו אוטומטית ...