איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות או למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?

איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות או למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?

שאלה:

איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות וגם לא למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?

תשובה:

  1. יש לבדוק מול מנהל/ת החברה או איש/אשת קשר עם הרשאות ניהול, האם הוגדר לך מספר סלולרי בפרטי העובד שלך במערכת, והאם ניתנה לך הרשאה לשימוש באפליקציה.
  2. במידה ולא, יש לבקש מהם לעדכן את המספר הסלולרי שלך בכרטיס העובד ולהגדיר הרשאה לאפליקציה