איני מצליח/ה להירשם לאפליקציית הנוכחות – מה עליי לעשות?

איני מצליח/ה להירשם לאפליקציית הנוכחות – מה עליי לעשות?

במידה ואינך מצליח/ה להירשם לאפליקציה, יש לפנות למנהל במערכת הניהול של החברה שלך ולבקש ממנו לבצע "איפוס רישום" עבורך. רק לאחר איפוס זה תוכל/י להתחבר מחדש לאפליקציה.

במידה והמנהל אינו יודע כיצד לבצע זאת, ניתן לבקש ממנו ליצור קשר עם צוות השירות שלנו להנחיה נוספת.
    • Related Articles

    • איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות או למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?

      שאלה: איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות וגם לא למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות? תשובה: יש לבדוק מול מנהל/ת החברה או איש/אשת קשר עם הרשאות ניהול, האם הוגדר לך מספר סלולרי בפרטי העובד שלך במערכת, והאם ניתנה לך הרשאה לשימוש באפליקציה. במידה ולא, יש ...
    • העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות?

      שאלה: העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק האם השעון מחובר לתקשורת (כבל רשת/אינטרנט). אם השעון לא בתקשורת, הדיווחים נשמרים בשעון עצמו. יש לנתק ולחבר מחדש אחרי 2 דקות את כבל הרשת והחשמל. ...
    • כיצד להוריד ולהתחבר לאפליקציית הנוכחות הנכונה

      שאלה: העובד שלי הוריד אפליקציה לנוכחות מהחנות, אבל הוא לא מצליח להתחבר לעסק שלנו ולא מקבל SMS. מה לעשות? תשובה: יש לוודא שהעובד הוריד את האפליקציה הנכונה – TimeWatch (הסמל הוא עיגול ירוק עם וי כחול). אם הוריד אפליקציה אחרת, יש להסיר אותה ולהוריד את ...
    • שעון טביעת אצבע לא עובד לאחר הפסקת חשמל - מה לעשות?

      שאלה: שעון הנוכחות שלנו לא עובד לאחר הפסקת חשמל, והדיווחים האחרונים לא נקלטו במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק מתי הייתה הפסקת החשמל והאם השעון מראה סימני חיים (לדוג' מסך דולק/כבוי). מומלץ לנתק את השעון מהחשמל למשך חצי שעה לפחות, ולאחר מכן ...
    • ?מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי

      מדריך – מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי הבעיה כאשר מנסים להוריד מהשעון נתוני נוכחות לדיסק און קי אזי בתפריט בשעון במקום לתת את ההודעה שההעברה הושלמה מתקבלת ההודעה "יש להוציא את הדיסק און קי" ולמעשה לא הורדו נתוני הנוכחות ...