בעיות דיווח בשעון נוכחות עבור עובדים חדשים - מדריך פתרון

בעיות דיווח בשעון נוכחות עבור עובדים חדשים - מדריך פתרון

שאלה:

ניסיתי להגדיר עובדת חדשה בשעון הנוכחות, אך היא לא מצליחה לדווח. מה עליי לבדוק?

תשובה:

  1. יש לוודא שבכרטיס העובד במערכת (תפריט עובדים > עדכון פרטי עובד), תחת לשונית 'שעון', מוגדרים שני שדות: 'מספר תג' (שצריך להיות זהה למספר העובד בשעון) ו'מספר כרטיס' (שבו יש להזין את המספר של הצ'יפ או הכרטיס הפיזי).
  2. לאחר עדכון השדות, יש לבצע 'העברת נתונים לשעון' עבור העובד הספציפי, דרך תפריט עובדים > העברת נתונים לשעון.