העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות?
שאלה:
העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות?
תשובה:
- ראשית, יש לבדוק האם השעון מחובר לתקשורת (כבל רשת/אינטרנט).
- אם השעון לא בתקשורת, הדיווחים נשמרים בשעון עצמו.
- יש לנתק ולחבר מחדש אחרי 2 דקות את כבל הרשת והחשמל.
- לאחר שהשעון חוזר לתקשורת, כל הדיווחים שנשמרו יועברו אוטומטית למערכת תוך מספר דקות.
Related Articles
העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים?
שאלה: העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים? תשובה: יש לבדוק אם טביעת האצבע משויכת לעובד אחר בשעון. אם כן, יש למחוק את טביעת האצבע והמשתמש מהשעון. להגדיר מחדש את העובד במערכת. להעביר את הנתונים ...
שעון טביעת אצבע לא עובד לאחר הפסקת חשמל - מה לעשות?
שאלה: שעון הנוכחות שלנו לא עובד לאחר הפסקת חשמל, והדיווחים האחרונים לא נקלטו במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק מתי הייתה הפסקת החשמל והאם השעון מראה סימני חיים (לדוג' מסך דולק/כבוי). מומלץ לנתק את השעון מהחשמל למשך חצי שעה לפחות, ולאחר מכן ...
איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות או למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות?
שאלה: איני מצליח להיכנס לאפליקציית הנוכחות וגם לא למערכת דרך המחשב. מה עליי לעשות? תשובה: יש לבדוק מול מנהל/ת החברה או איש/אשת קשר עם הרשאות ניהול, האם הוגדר לך מספר סלולרי בפרטי העובד שלך במערכת, והאם ניתנה לך הרשאה לשימוש באפליקציה. במידה ולא, יש ...
פתרון לבעיה שחגים לא עוברים לתוכנת שכר - לא מופיע בדוח למייצג
הבעיה: חברה עם הסכמי עבודה אך לעובדת לא מוגדר תקן. במשרה המשוייכת לעובדת המעסיק בחר "התשלום ינתן רק אם העובד לא נעדר מהעבודה ביום לפני החג ויום אחרי החג אלא בהסכמת המעביד": למרות הגדרה זו, ועל אף שהעובדת לא עבדה לפני ואחרי ימי חג עדין הופיעו 2 ימי חג ...
בעיות דיווח בשעון נוכחות עבור עובדים חדשים - מדריך פתרון
שאלה: ניסיתי להגדיר עובדת חדשה בשעון הנוכחות, אך היא לא מצליחה לדווח. מה עליי לבדוק? תשובה: יש לוודא שבכרטיס העובד במערכת (תפריט עובדים > עדכון פרטי עובד), תחת לשונית 'שעון', מוגדרים שני שדות: 'מספר תג' (שצריך להיות זהה למספר העובד בשעון) ו'מספר ...