העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים?
שאלה:
העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים?
תשובה:
- יש לבדוק אם טביעת האצבע משויכת לעובד אחר בשעון.
- אם כן, יש למחוק את טביעת האצבע והמשתמש מהשעון.
- להגדיר מחדש את העובד במערכת.
- להעביר את הנתונים לשעון.
- להגדיר מחדש את טביעת האצבע לעובד.
- לוודא שהדיווח מצליח.
Related Articles
?מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי
מדריך – מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי הבעיה כאשר מנסים להוריד מהשעון נתוני נוכחות לדיסק און קי אזי בתפריט בשעון במקום לתת את ההודעה שההעברה הושלמה מתקבלת ההודעה "יש להוציא את הדיסק און קי" ולמעשה לא הורדו נתוני הנוכחות ...
הגדרת אפשרות לרישום הערות נוכחות ע"י העובד
להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת אפשרות לרישום הערות נוכחות על ידי העובד לצפייה לחצו כאן
הצגת חתימת מנהל בדוח נוכחות בממשק העובד
קיימת במערכת אפשרות להצגת חתימת מנהל בדוח נוכחות בממשק העובד, אשר מאפשרת לעובד לראות בדוח הנוכחות מי המנהל שחתם על הדוח שלו. להלן מדריך צעד אחר צעד להצגת חתימת המנהל בדוח נוכחות בממשק העובד - לצפייה לחצו כאן לעדכון ההגדרה במערכת: • יש להיכנס לעדכון ...
עדכנתי עובד חדש במערכת והוא לא קיבל לינק לאפליקציה. מה עושים?
שאלה: עדכנתי עובד חדש במערכת ושלחתי לו לינק להתקנת האפליקציה אבל הוא לא מקבל את ההודעה עם הלינק. מה עושים? תשובה: העובד לא חייב לקבל SMS – הוא יכול להיכנס לחנות האפליקציות, להוריד את אפליקציית Timewatch ולהתחבר.
טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין
המקרה: בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך ...