טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון

טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון

המקרה:

השעון מציג במסך תאריך משנת 1970












אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך.

הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי.

פתרונות אפשריים:

1.      יש לוודא שלא בוצעה הארכה של הכבל המקורי של השנאי - לצפייה בסרטון המדגים כיצד נראית הארכה בשנאי לחצו כאן.

      להלן דוגמה הממחישה כיצד נראה שנאי תקין וכיצד נראה שנאי עם הארכה:            









2.     אם השנאי מחובר לשעון על ידי מפצל או הוארך על ידי כבל חשמל, יש לחבר את השנאי ישירות לשעון ללא מפצל וללא הארכת כבל חשמל. 

3.     יש לוודא שהשנאי הינו השנאי המקורי של השעון.

4.     יש לנתק את השעון מהחשמל למשך 10 דקות ולהחזיר לאחר מכן.

5.     אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול (ככל הנראה החלפת שנאי).


    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין

      המקרה: בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך ...
    • טיפול במקרה בו המקשים בשעון לא תקינים

      המקרה: חלק או כל הלחצנים בשעון לא מגיבים. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לבצע ...
    • טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון

      המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
    • טיפול במקרה בו יש ניתוקים בתקשורת בשעון

      המקרה: תקשורת לא רציפה ש"באה והולכת" בשעון. פתרונות אפשריים: 1. יש לבדוק תקשורת אינטרנט רציפה במשרד / באתר שבו מותקן השעון. לוודא שאין ניתוקים באינטרנט כאשר משתמשים במחשבים. 2. בדיקת מגעים - יש לנסות להזיז את כבל הרשת, במידה והתקשורת חוזרת/מתנתקת עם ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

      המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...