טיפול במקרה בו המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען

טיפול במקרה בו המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען

המקרה:

כאשר מחברים את השעון לחשמל השעון נטען אך לא מגיע למסך הכניסה ונשאר עם הספינר או עם פס הטעינה.

אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך.

הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי.


פתרונות אפשריים:

1.      יש לוודא שלא בוצעה הארכה של הכבל המקורי של השנאי - לצפייה בסרטון המדגים כיצד נראית הארכה בשנאי לחצו כאן.

      להלן דוגמה הממחישה כיצד נראה שנאי תקין וכיצד נראה שנאי עם הארכה:            









2.      אם השנאי מחובר לשעון על ידי מפצל או הוארך על ידי כבל חשמל, יש לחבר את השנאי ישירות לשעון ללא מפצל וללא הארכת כבל חשמל. 

3.      יש לוודא שהשנאי הינו השנאי המקורי של השעון.

4.      יש לנתק את השעון מהחשמל למשך 10 דקות ולהחזיר לאחר מכן.

5.      אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול (ככל הנראה החלפת שנאי). 


    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ

      המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

      המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
    • דיווח אוטומטי של כניסות ו/או יציאות

      פיצ'ר זה מאפשר למנהלים להגדיר השלמת דיווחים באופן אוטומטי במידה ועובד לא דיווח כניסה / יציאה או גם כניסה וגם יציאה. הגדרה זו מבוצעת ממסך תזכורות ודיווחים - ניתן לבחור איזה סוג דיווחים יושלמו ואת השעה שבה זה יבוצע. יודגש כי בשעה שנבחרה ובגין היום ...
    • טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון

      המקרה: השעון מציג במסך תאריך משנת 1970 אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא ...
    • טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת

      המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...