טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין

טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין

המקרה:

בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח.

אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך.

הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי.


פתרונות אפשריים:

1.     יש לבדוק האם גם כאשר עובד נוסף מנסה לדווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא).

2.     יש לבצע בדיקה בתפריט "אבחון" בשעון לסנסור ולבדוק אם הוא קורא את טביעת האצבע

      לצורך כך יש להיכנס לתפריט בשעון-> אבחון-> בדיקת סנסור אצבע-> יש להניח אצבע ולבדוק האם הקורא מזהה את טביעת האצבע בכל האזורים בריבוע הלבן שמופיע. לצפייה בסרטון הסבר לחצו כאן.

         כך נראה סנסור לא תקין:

       


      











3.       יש לוודא שלא בוצעה הארכה של הכבל המקורי של השנאי - לצפייה בסרטון המדגים כיצד נראית הארכה בשנאי לחצו כאן.
      להלן דוגמה הממחישה כיצד נראה שנאי תקין וכיצד נראה שנאי עם הארכה:            









4.     אם השנאי מחובר לשעון על ידי מפצל או הוארך על ידי כבל חשמל, יש לחבר את השנאי ישירות לשעון ללא מפצל וללא הארכת כבל חשמל. 

5.     יש לוודא שהשנאי הינו השנאי המקורי של השעון.

6.     יש לנתק את השעון מהחשמל למשך 10 דקות ולהחזיר לאחר מכן.

7.     אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול (ככל הנראה החלפת שנאי). 


    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון

      המקרה: השעון מציג במסך תאריך משנת 1970 אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא ...
    • טיפול במקרה בו המקשים בשעון לא תקינים

      המקרה: חלק או כל הלחצנים בשעון לא מגיבים. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לבצע ...
    • טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת

      המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ

      המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
    • טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון

      המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...