טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ
המקרה:
בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון
לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא).
אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר
השעון מקבל מתח חשמל נמוך.
הסיבה
הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי
והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי.
פתרונות אפשריים:
1. בכדי לוודא שהבעיה אינה בכרטיס ו/או צ'יפ
ספציפי - יש לנסות לדווח עם מספר כרטיסים ו/או צ'יפים נוספים.
2. יש לוודא שלא בוצעה הארכה של הכבל המקורי של
השנאי - לצפייה בסרטון המדגים כיצד נראית הארכה בשנאי לחצו כאן.
להלן דוגמה הממחישה כיצד נראה שנאי תקין וכיצד נראה שנאי עם הארכה:
3. אם השנאי מחובר לשעון על ידי מפצל או הוארך על
ידי כבל חשמל, יש לחבר את השנאי ישירות לשעון ללא מפצל וללא הארכת כבל חשמל.
4. יש לוודא שהשנאי הינו השנאי המקורי של השעון.
5. יש לנתק את השעון מהחשמל למשך 10 דקות ולהחזיר
לאחר מכן.
6. אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות
הלקוחות להמשך טיפול (ככל הנראה החלפת שנאי).
Related Articles
טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ
המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין
המקרה: בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך ...
טיפול במקרה בו המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען
המקרה: כאשר מחברים את השעון לחשמל השעון נטען אך לא מגיע למסך הכניסה ונשאר עם הספינר או עם פס הטעינה. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי ...
טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת
המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...
טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון
המקרה: השעון מציג במסך תאריך משנת 1970 אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא ...