טיפול במקרה בו יש ניתוקים בתקשורת בשעון
המקרה:
תקשורת לא רציפה ש"באה והולכת" בשעון.
1. יש לבדוק תקשורת אינטרנט רציפה במשרד / באתר
שבו מותקן השעון. לוודא שאין ניתוקים באינטרנט כאשר משתמשים במחשבים.
2. בדיקת מגעים - יש לנסות להזיז את כבל הרשת,
במידה והתקשורת חוזרת/מתנתקת עם כל תזוזה יש להחליף את כבל הרשת.
3. יש לבדוק את תקינות נקודת החיבור לכבל רשת
בשעון ובנקודה בקיר.
4. יש להחליף את כבל הרשת שמחובר לשעון.
Related Articles
טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון
המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון
המקרה: אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה): יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> ...
טיפול במקרה בו המקשים בשעון לא תקינים
המקרה: חלק או כל הלחצנים בשעון לא מגיבים. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לבצע ...
טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין
המקרה: בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך ...
טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון
המקרה: השעון מציג במסך תאריך משנת 1970 אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא ...