כאשר אני מעלה נתונים מהשעון הפיזי למערכת, האם הנתונים החדשים מוחקים נתונים קיימים שנקלטו באפליקציה או מתווספים אליהם?
שאלה:
כאשר אני מעלה נתונים מהשעון הפיזי למערכת, האם הנתונים החדשים מוחקים נתונים קיימים שנקלטו באפליקציה או מתווספים אליהם?
תשובה:
- העלאת נתונים מהשעון הפיזי אינה מוחקת נתונים קיימים שנקלטו באפליקציה.
- הנתונים החדשים מתווספים לנתונים הקיימים, כך שלא מתבצעת דריסה של נתונים קודמים.
Related Articles
מה קורה כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט – האם הנתונים נשמרים ואיך ניתן לשחזר אותם?
שאלה: מה קורה כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט – האם הנתונים נשמרים ? תשובה: כאשר שעון הנוכחות מנותק מהאינטרנט, כל דיווחי הנוכחות נשמרים בזיכרון הפנימי של השעון (עד כ-2,000 דיווחים). ברגע שהשעון מתחבר מחדש לאינטרנט, כל הנתונים שנשמרו יועברו אוטומטית ...
כיצד ניתן למחוק כרטיס עובד שהוגדר כ'מוקפא' מהשעון הפיזי?
שאלה: כיצד ניתן למחוק כרטיס של עובד שהוגדר כ'מוקפא' מהשעון הפיזי? זאת בכדי שניתן יהיה להגדיר לעובד אחר את אותו כרטיס בשעון. תשובה: יש להיכנס למערכת, לעבור לתפריט 'עובדים', לבחור ב'העברת נתונים לשעון', לשנות את סוג העובדים ל'מוקפאים', לבחור את העובד ...
טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת
המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...
העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות?
שאלה: העובדים מדווחים בשעון הנוכחות הפיזי, אך הנתונים לא מופיעים במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק האם השעון מחובר לתקשורת (כבל רשת/אינטרנט). אם השעון לא בתקשורת, הדיווחים נשמרים בשעון עצמו. יש לנתק ולחבר מחדש אחרי 2 דקות את כבל הרשת והחשמל. ...
תוספות למסך עדכון היעדרויות/נתונים מרוכז – עדכון הערה יומית ומשימה
להלן מסמך המסביר על התוספות למסך עדכון היעדרויות/נתונים מרוכז – עדכון הערה יומית ומשימה