מדריך משתמש – דוח שעות נוספות
דוח שעות נוספות משמש להפקת דוח סיכום שעות עבודה בחריגה מהשעות
הרגילות של עובדי הארגון.
המסך מאפשר בחירה של חודש ושנה והתאמה של פילוחים שונים
(מיון, סניף, מחלקה, תפקיד וכו׳) על מנת לקבל תמונה ברורה ומקיפה של שעות נוספות
שביצעו העובדים.
ראו את המדריך למשתמש בקובץ המצורף.
Related Articles
מדריך משתמש – ממשק אישי לעובד
מערכת Timewatch מאפשרת לעובדים לדווח כניסות ויציאות, לנהל נתוני נוכחות, להפיק דוחות ולמלא טפסי מס (טופס 101) באופן מקוון. מדריך זה נועד לסייע לעובדים להשתמש בממשק האישי ולהכיר את כל האפשרויות העומדות לרשותם. פירוט במדריך המצורף.
מדריך צעד אחר צעד להגדרת שעות נוספות במנוחה שבועית/חג
להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת שעות נוספות במנוחה שבועית/חג. לצפייה לחצו כאן
מדריך צעד אחר צעד לדוח שעות עבודה יומי / חודשי
דוח שעות עבודה יומי/חודשי מציג פירוט של שעות עבודה, שעות תקן וההפרש עודף/חוסר ביניהם לכל העובדים. הדוח נותן למנהלים תמונת מצב בנוגע לשעות העבודה של העובדים ביחס לתקן. ניתן לבצע מספר סינונים שונים בהצגת הנתונים בדוח, למשל: לפי מקור דיווח, עובד, מחלקה, ...
דוח שעות נוספות ודוח שעות עבודה יומי/חודשי
,בדוח זה ניתן לראות את סיכום השעות הנוספות של כל עובד ברמה חודשית / יומית כמו כן במידה והדוח מופק ברמת סניף / מחלקה ניתן לראות את סיכום השעות הנוספות של כל אחד מהסניפים / מחלקות בחברה הסברים לגבי הדוח ראו במסמך המצורף
פתרון למקרה בו לא הוצגו שעות עבודה ושעות נוספות ביום מנוחה
המקרה: לעובדת לא נספרו שעות עבודה ביום מנוחה. ניתן לראות בדוח מטה שאין התייחסות לשעות עבודה וחישוב נוספות ברמה שבועית על אף שבמשרה מוגדר שעות נוספות שבועיות מעל 42 ו-44 שעות. הפתרון: הסיבה שלא בוצע חישוב היא שביום העבודה מוגדר במקסימום שעות עבודה ...