?מתי לא ניתן למחוק משתמשים מהמערכת
הבעיה
לקוח מבקש אפשרות של מחיקת משתמש מרשימת המנהלים שכלל לא יופיע (ולא מוקפא) והוא לא מצליח ומקבל את ההודעה הבאה:
ואין שיוך לקבוצת משתמשים (אדמיניסטרטור > דוח עובדים ששוייכו למשתמש):
הפתרון
להלן המקרים בהם לא ניתן למחוק משתמש מהמערכת (אלא רק להקפיא אותו):
א. נמצא בקבוצת משתמשים.
ב. חתם על דוח נוכחות – לעובד או חתימת משתמש.
ג. שלח הודעה לעובד / למשתמש.
ד. משויך לעובד (בכרטיס העובד יש שיוך למשתמש).
Related Articles
מסך סניפים – למה לא ניתן למחוק סניף
ברשימת הסניפים ליד כל הסניפים יש סימון של X למחיקה גם אם משויכים אליהם עובדים. אך בעת נסיון מחיקה של סניף, אם משויך עובד לאותו סניף לא תתבצע מחיקת הסניף ותתקבל הודעה : 'לא ניתן למחוק את הסניף כיוון שלפחות עובד אחד משויך אליו'.
מדריך צעד אחר צעד כיצד למחוק או להקפיא עובדים במערכת
להלן מדריך צעד אחר צעד כיצד למחוק או להעביר עובד לסטטוס מוקפא אפשרות זו שימושית עבור עובדים שסיימו את עבודתם בחברה כך שכל נתוני הנוכחות שלהם יישמרו על פי חוק לצפייה לחצו כאן
מדריכי צעד אחר צעד ליבוא עובדים למערכת באופן עצמאי
החל מתאריך 9.8.23 כל משתמש במערכת (בעל הרשאות מתאימות) יכול לבנות לעצמו מערכת ייבוא, ובעזרתה לייבא עובדים חדשים / לעדכן פרטים של עובדים קיימים. זהו כלי נוח מאד לשימוש כאשר יש צורך להוסיף או לעדכן כמות גדולה של עובדים ומחליף את הצורך בהקמה או עדכון של ...
הצגת דוח נוכחות של עובדים מוקפאים
להלן מדריך צעד אחר צעד לצפייה בדוחות נוכחות של עובדים מוקפאים לצפייה לחצו כאן
מדריך צעד אחר צעד למחיקת היעדרות באופן מרוכז למספר עובדים ו/או תאריכים
נמצא בתפריט עובדים-> עדכון היעדרויות/נוכחות מרוכז. מסך זה מאפשר למנהלים לעדכן או למחוק באופן גורף לעובדים בחברה סיבת היעדרויות בטווח תאריכים. ניתן למחוק היעדרויות רק בימי העבודה של העובד (ימים בהם לעובד יש תקן) או למחוק היעדרויות בכל הימים בטווח ...