?כיצד לעדכן פרטי עובד לצורך איפוס רישום לאפליקציה

?כיצד לעדכן פרטי עובד לצורך איפוס רישום לאפליקציה

לאחר שעובד מתקין מחדש את האפליקציה בטלפון הנייד שלו או כאשר הוא מחליף את הטלפון הסלולרי (המכשיר) הוא אינו מצליח להרשם לאפליקציה ולדווח נוכחות. 

במקרים כאלה על המנהל לבצע איפוס לאפליקציה. 

להלן מדריך צעד אחר צעד לעדכון פרטי עובד לצורך איפוס רישום לאפליקציה.
כאמור, פעולה זאת נדרשת לאחר התקנה מחדש של האפליקציה או לאחר שעובד החליף את הטלפון שלו.
    • Related Articles

    • ?כיצד להגדיר עובד לדיווח באפליקציה

      להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת עובד לדיווח באפליקציה לצפייה לחצו כאן בכדי לשלוח לעובד קישור להורדת האפליקציה למכשיר האישי, יש להיכנס למסך עובדים -> עדכון פרטי עובד -> לבחור בעובד הרלוונטי -> לשונית "אפליקציה" ->יש ללחוץ על "שלח לעובד לינק לאפליקציה" ...
    • חסימת / הגבלת דיווחי נוכחות של עובד מהטלפון

      להלן מדריך צעד אחר צעד לחסימה או הגבלה של דיווחי נוכחות של עובד באמצעות הטלפון לצפייה לחצו כאן
    • פתרון לתקלת דיווח טלפוני - אין הרשאה

      פתרון לתקלת דיווח טלפוני בעיה: עובדות בסניף מסוים לאחר ביצוע ניסיון דיווח טלפוני מתקבלת הודעה שלא מורשות לדווח. לחברה מוגדר מספר הטלפון של הסניף במספרי טלפון לדיווח – שבמסך עדכון פרטי חברה: ברמת עובד וסניף מוגדר אותו מספר טלפון בחסימת טלפון לדיווח ...
    • ?כיצד להגדיר עובד לדיווח נוכחות בסלולרי

      להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת אפשרות לדיווח נוכחות בסלולרי לעובד לצפייה לחצו כאן
    • ?"כיצד לטפל בשגיאה "האפליקציה מצריכה חיבור לרשת

      :כך ניתן לפתור שגיאה שמתקבלת כשעובד נכנס לאפליקציה ומקבל התראה ש"האפליקציה מצריכה חיבור לרשת" (כלומר אין אינטרנט במכשיר), למרות שהאינטרנט דלוק אצלו בטלפון באנדרואיד – להיכנס להגדרות המכשיר-> כללי-> יישומים -> ללחוץ על האפליקציה TIMEWATCH באנדרואיד ...