עדכנתי עובד חדש במערכת והוא לא קיבל לינק לאפליקציה. מה עושים?

עדכנתי עובד חדש במערכת והוא לא קיבל לינק לאפליקציה. מה עושים?

שאלה:

עדכנתי עובד חדש במערכת ושלחתי לו לינק להתקנת האפליקציה אבל הוא לא מקבל את ההודעה עם הלינק. מה עושים?

תשובה:

העובד לא חייב לקבל SMS – הוא יכול להיכנס לחנות האפליקציות, להוריד את אפליקציית Timewatch ולהתחבר.


    • Related Articles

    • העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים?

      שאלה: העובד שלי לא מצליח לדווח נוכחות בשעון – האצבע שלו לא מזוהה, למרות שהוגדרה במערכת. מה עושים? תשובה: יש לבדוק אם טביעת האצבע משויכת לעובד אחר בשעון. אם כן, יש למחוק את טביעת האצבע והמשתמש מהשעון. להגדיר מחדש את העובד במערכת. להעביר את הנתונים ...
    • שעון טביעת אצבע לא עובד לאחר הפסקת חשמל - מה לעשות?

      שאלה: שעון הנוכחות שלנו לא עובד לאחר הפסקת חשמל, והדיווחים האחרונים לא נקלטו במערכת. מה לעשות? תשובה: ראשית, יש לבדוק מתי הייתה הפסקת החשמל והאם השעון מראה סימני חיים (לדוג' מסך דולק/כבוי). מומלץ לנתק את השעון מהחשמל למשך חצי שעה לפחות, ולאחר מכן ...
    • ?כיצד לעדכן פרטי עובד לצורך איפוס רישום לאפליקציה

      לאחר שעובד מתקין מחדש את האפליקציה בטלפון הנייד שלו או כאשר הוא מחליף את הטלפון הסלולרי (המכשיר) הוא אינו מצליח להרשם לאפליקציה ולדווח נוכחות. במקרים כאלה על המנהל לבצע איפוס לאפליקציה. להלן מדריך צעד אחר צעד לעדכון פרטי עובד לצורך איפוס רישום ...
    • משלוח הודעה לעובד לאפליקציה/מייל/SMS

      קיימת אפשרות לשלוח הודעות במלל חופשי לעובדים באופן מיידי, תזמון עתידי או מחזורי. ניתן לשלוח את ההודעות לעובד דרך מערכת הודעות TW - כלומר באפליקציה או במסך הדיווח במחשב, מייל או SMS. לצורך הגדרת הודעה יש להיכנס לתפריט עובדים -> משלוח הודעות לעובדים ...
    • ?מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי

      מדריך – מה עושים כאשר השעון לא מצליח להוריד נתונים לדיסק און קי הבעיה כאשר מנסים להוריד מהשעון נתוני נוכחות לדיסק און קי אזי בתפריט בשעון במקום לתת את ההודעה שההעברה הושלמה מתקבלת ההודעה "יש להוציא את הדיסק און קי" ולמעשה לא הורדו נתוני הנוכחות ...