להלן פירוט של סיבות בגינן משתמש מנהל לא מצליח או מתקשה לבצע כניסה למערכת הניהול של האתר, ופתרונות מוצעים:
1. לא ניתן להתחבר עקב סיסמה שגויה/לא זוכרים את הסיסמה
הפתרון: ניתן לבצע איפוס סיסמה - לצפייה במדריך צעד אחר צעד לחצו כאן
2. משתמש חסום - משתמש נחסם / נחסמה לו הגישה למערכת, בדרך כלל כאשר הוא מנסה להיכנס למערכת מס' פעמים ורושם סיסמה שגוייה.
הפתרון: ניתן לבצע שחרור חסימה ע"י איפוס סיסמה ממסך ההתחברות
3. התחברות עם מספר חברה, שם משתמש או מייל שגויים
הפתרון: פרטי המשתמש נשלחים בעת ההרשמה למייל, במידה ולא מוצאים את המייל ניתן לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2
4. במסך ההתחברות למערכת מופיע: מספר חברה, מספר עובד וסיסמה ואין שדה להכנסת שם משתמש
5. ניסיון התחברות לממשק הישן ולא לחדש
6. ניתן להתחבר לממשק אך לא להפיק ולעדכן דוחות, חלק מהמסכים חסומים
הפתרון: ייתכן והמנוי מוקפא ולא פעיל, יש לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2
7. מתקבלת שגיאה "הפרטים שהכנסת אינם נכונים" למרות שבוצע איפוס והפרטים בוודאות נכונים
הפתרון: לבדוק אם ברמת עדכון פרטי החברה המנוי מוגדר על ממשק אתר ניהול הישן, במידה וכן - יש לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2 לצורך עדכון הממשק ל"חדש"