פירוט סיבות לשגיאה בהתחברות למערכת ניהול ופתרונות אפשריים

פירוט סיבות לשגיאה בהתחברות למערכת ניהול ופתרונות אפשריים

להלן פירוט של סיבות בגינן משתמש מנהל לא מצליח או מתקשה לבצע כניסה למערכת הניהול של האתר, ופתרונות מוצעים:

1. לא ניתן להתחבר עקב סיסמה שגויה/לא זוכרים את הסיסמה
הפתרון: ניתן לבצע איפוס סיסמה - לצפייה במדריך צעד אחר צעד לחצו כאן 

2. משתמש חסום - משתמש נחסם / נחסמה לו הגישה למערכת, בדרך כלל כאשר הוא מנסה להיכנס למערכת מס' פעמים ורושם סיסמה שגוייה.
הפתרון: ניתן לבצע שחרור חסימה ע"י איפוס סיסמה ממסך ההתחברות


3. התחברות עם מספר חברה, שם משתמש או מייל שגויים
הפתרון: פרטי המשתמש נשלחים בעת ההרשמה למייל, במידה ולא מוצאים את המייל ניתן לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2

4. במסך ההתחברות למערכת מופיע: מספר חברה, מספר עובד וסיסמה ואין שדה להכנסת שם משתמש
הפתרון: המנהל מנסה להתחבר בממשק הדיווח של העובד, יש לעבור לממשק מערכת הניהול בקישור https://a.timewatch.co.il/user/login.php

5. ניסיון התחברות לממשק הישן ולא לחדש
הפתרון: יש להיכנס לאתר החדש דרך הקישור https://a.timewatch.co.il/user/login.php

6. ניתן להתחבר לממשק אך לא להפיק ולעדכן דוחות, חלק מהמסכים חסומים
הפתרון: ייתכן והמנוי מוקפא ולא פעיל, יש לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2 

7. מתקבלת שגיאה "הפרטים שהכנסת אינם נכונים" למרות שבוצע איפוס והפרטים בוודאות נכונים


הפתרון: לבדוק אם ברמת עדכון פרטי החברה המנוי מוגדר על ממשק אתר ניהול הישן, במידה וכן - יש לפנות למוקד השירות בטלפון 072-2799999 שלוחה 2 לצורך עדכון הממשק ל"חדש"

    • Related Articles

    • ניהול טפסים

      להלן מדריך צעד אחר צעד לניהול טפסים - אפשרות לקבוע סוגי טפסים לעובדים, להעלות אותם למערכת ולנהל את חתימת העובד והמנהל על הטפסים לצפייה לחצו כאן
    • מדריך צעד אחר צעד להגדרת אימות דו שלבי בהתחברות למערכת הניהול

      להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת "אימות דו שלבי" בהתחברות למערכת הניהול. לאחר שבוחרים באפשרות של אימות דו שלבי – ההגדרה חלה על כל המשתמשים של החברה. בעת ההתחברות למערכת, המשתמש יקבל קוד אימות לנייד, לצורך הזדהות בכניסה למערכת. לצפייה לחצו כאן דגשים ...
    • פתרון למקרה בו נעלם סרגל הניווט הכחול בממשק ניהול

      המקרה: ללקוחה לא מופיע סרגל ניווט בממשק ניהול הפתרון: הלקוחה ביצעה הגדלת תצוגה משמעותית (כ-250%) וזאת הסיבה שהסרגל "נעלם" יש להקטין את התצוגה והסרגל יופיע
    • שגיאה בקליטה קובץ למיכפל שכר – הסיבות לשגיאה ואי קליטת הקובץ

      קליטת קובץ למיכפל: במידה ומתקבלת ההודעה הבאה: צריך לבדוק כמה דברים: 1. מספר החברה במערכת השכר שמעודכן בעדכון פרטי חברה תקין. 2. מוודאים שהחודש במיכפל זה אותו החודש שאותו ייצאנו בTW 3. שם הקובץ מופיע ללא סוגריים ובלי רווחים. 4. נכנסים לתיקייה MSK8 ...
    • מדריכי צעד אחר צעד ליבוא עובדים למערכת באופן עצמאי

      החל מתאריך 9.8.23 כל משתמש במערכת (בעל הרשאות מתאימות) יכול לבנות לעצמו מערכת ייבוא, ובעזרתה לייבא עובדים חדשים / לעדכן פרטים של עובדים קיימים. זהו כלי נוח מאד לשימוש כאשר יש צורך להוסיף או לעדכן כמות גדולה של עובדים ומחליף את הצורך בהקמה או עדכון של ...