קביעת מסגרת הזמן להעלאת מסמך ע"י עובדים

קביעת מסגרת הזמן להעלאת מסמך ע"י עובדים

עד כה, ניתן היה לקבוע לעובדים את מסגרת הזמן (בימים) שבה הם יכולים לעדכן נתוני נוכחות אחורה וקדימה וזה כלל גם העלאה של מסמכים (אישור מחלה וכו').

כעת התווספה האפשרות לקבוע מסגרת זמן בנפרד לצורך העלאת מסמכים.
אפשרות זאת נותנת, לדוגמא, מענה למנהל שרוצה לתת לעובדים להעלות מסמכים דרך האפליקציה או המחשב אבל לא לתת להם אפשרות לעדכן נתוני נוכחות רטרו / קדימה, ע"י קביעת מסגרות זמן שונות להעלאת מסמכים ולעדכון נתוני נוכחות.
להלן מדריך צעד אחר צעד לקביעת מסגרת הזמן להעלאת מסמכים ע"י עובד - לצפייה לחצו כאן