רכישת כרטיסים או צ'יפים

רכישת כרטיסים או צ'יפים

בכדי לרכוש כרטיסים או צ'יפים לחץ על האייקון של הזמנת מוצר אשר נמצא מעל לשורת התפריט. 
במסך שנפתח בחר את המוצר שברצונך להזמין והמשך בתהליך ההזמנה לפי ההוראות. 
אפשרות זו קיימת למשתמשים בארגון שמוגדרת להם האפשרות לבצע רכישות ותשלומים.

    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ

      המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
    • רכישת מודול הסכמים / משימות / מדען

      בכדי לרכוש מודול הסכמים או מודול משימות או מודול מדען (רשות לחדשנות), לחץ על האייקון של הזמנת מוצר אשר נמצא מעל לשורת התפריט. במסך שנפתח בחר את המוצר שברצונך להזמין והמשך בתהליך ההזמנה לפי ההוראות. אפשרות זו קיימת למשתמשים בארגון שמוגדרת להם האפשרות ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

      המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
    • מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש

      .להן מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש אפשרות זו חוסכת למנהל את הצורך ברכישת כרטיס לעובד חדש במידה ועובד אחר עזב והועבר לסטטוס מוקפא במערכת כך שהכרטיס שלו לא בשימוש לצפייה לחצו כאן
    • רכישת שעון נוכחות ישירות מהמערכת

      בכדי לרכוש שעון נוכחות מסוג זיהוי פנים / ביומטרי / קירבה, לחץ/י על האייקון של הזמנת מוצר אשר נמצא מעל לשורת התפריט. במסך שנפתח בחר/י את השעון שברצונך להזמין והמשך/כי בתהליך ההזמנה לפי ההוראות שבמסך. אפשרות זו קיימת למשתמשים בארגון שמוגדרת להם האפשרות ...