המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
בכדי לרכוש מודול הסכמים או מודול משימות או מודול מדען (רשות לחדשנות), לחץ על האייקון של הזמנת מוצר אשר נמצא מעל לשורת התפריט. במסך שנפתח בחר את המוצר שברצונך להזמין והמשך בתהליך ההזמנה לפי ההוראות. אפשרות זו קיימת למשתמשים בארגון שמוגדרת להם האפשרות ...
המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
.להן מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש אפשרות זו חוסכת למנהל את הצורך ברכישת כרטיס לעובד חדש במידה ועובד אחר עזב והועבר לסטטוס מוקפא במערכת כך שהכרטיס שלו לא בשימוש לצפייה לחצו כאן
בכדי לרכוש שעון נוכחות מסוג זיהוי פנים / ביומטרי / קירבה, לחץ/י על האייקון של הזמנת מוצר אשר נמצא מעל לשורת התפריט. במסך שנפתח בחר/י את השעון שברצונך להזמין והמשך/כי בתהליך ההזמנה לפי ההוראות שבמסך. אפשרות זו קיימת למשתמשים בארגון שמוגדרת להם האפשרות ...