שאלה: האם חסימת דיווח מהאינטרנט מונעת
מהעובד לצפות בדוח הנוכחות שלו?
תשובה: לא. ניתן לחסום עובד מלדווח
מהאינטרנט, אך עדיין לפתוח לו אפשרות לצפות בדוח.
שאלה: מהי האפשרות של "דיווח פעם
ביום" ומתי היא רלוונטית?
תשובה: האפשרות "דיווח פעם ביום"
רלוונטית לעובדים במשרות אמון או עובדים גלובליים שלא רוצים שידווחו גם כניסה וגם
יציאה. כאשר אפשרות זו מוגדרת ל"כן", אם העובד דיווח רק כניסה או רק
יציאה, המערכת משלימה אוטומטית את תקן השעות היומי שמוגדר לו. במקרה שהעובד כן
מדווח לבסוף על התנועה החסרה (כניסה או יציאה), המערכת תסכם את השעות בהתאם
לדיווחים המקוריים.
שאלה: כיצד
ניתן להגביל את המידע שהעובד רואה בדוח הנוכחות שלו?
תשובה: במידה
ואפשרתם לעובד לצפות בדוח הנוכחות, ניתן לבחור אילו עמודות הוא יכול לראות בדוח.
בלחיצה על "בחירת עמודות" ואז על סימן הקריאה, יופיעו כל העמודות
הקיימות, וניתן להסיר את הסימון מעמודות שאינכם רוצים שיֵראו על ידי העובד.
שאלה: אילו אפשרויות עדכון נתוני נוכחות
קיימות לעובד באופן עצמאי?
תשובה: ישנן שלוש אפשרויות עיקריות:
לא: העובד לא יכול לעדכן נתונים
בעצמו.
כן – עדכון במייל: העובד יקבל קישור במייל לעדכון
חוסר ספציפי (כניסה/יציאה או היעדרות) לאותו היום בלבד.
כן – עדכון מלא: בממשק
האישי של העובד / אפליקציה יופיע קישור לעדכון, המאפשר לו גישה לעדכן נתונים.
שאלה: מה ההבדל בין מתן הרשאה לעדכון
"כל הסוגים" לבין "עדכון עובד בלבד" ?
תשובה: אפשרויות אלו קובעות אילו תנועות
העובד יכול לערוך:
כל הסוגים (ברירת מחדל): העובד יכול לערוך ולשנות גם
דיווחים קיימים שכבר בוצעו אונליין.
עדכון עובד בלבד: העובד
יכול להשלים רק דיווחים חסרים או היעדרויות. דיווחים שכבר בוצעו אונליין יהיו
חסומים לעדכון ויופיעו באפור.
שאלה: כיצד ניתן לדעת אילו דיווחים בוצעו
על ידי העובד באופן ידני?
תשובה: אם העובד ביצע עדכון ידני, יופיע
אייקון ליד הדיווח המהווה אינדיקציה לכך. בנוסף, כל הדיווחים הידניים שבוצעו על
ידי העובד מופיעים במסך "אישור תנועות עובד", שם המנהל יכול לבחור לאשר
אותם או לא (הליך פורמלי לא חובה).
שאלה: האם ניתן
לשלוח את פרטי ההתחברות והסיסמה לעובדים באופן גורף?
תשובה: כן. לאחר הזנת פרטי העובד וכתובת
המייל, ניתן לשלוח את הסיסמה ופרטי ההתחברות לעובד בודד דרך "פעולות נוספות"
> "שלח סיסמה לעובד". לחלופין, ניתן לשלוח באופן גורף לכל העובדים
המופיעים ברשימת העובדים על ידי לחיצה על "שלח סיסמה" בתחתית המסך.
שאלה: מה המשמעות של הגדרת "תאריך
התחלת עבודה" בכרטיס העובד?
תשובה: כאשר "תאריך התחלת עבודה"
מוגדר במערכת, המערכת מתייחסת לתאריך זה ובאופן אוטומטי מציגה את כל התאריכים
שלפני מועד זה כימים שהם "ללא תקן".