שאלות ותשובות נפוצות - הרשאות ואפשרויות לעובד

שאלות ותשובות נפוצות - הרשאות ואפשרויות לעובד

שאלה: האם חסימת דיווח מהאינטרנט מונעת מהעובד לצפות בדוח הנוכחות שלו?

תשובה: לא. ניתן לחסום עובד מלדווח מהאינטרנט, אך עדיין לפתוח לו אפשרות לצפות בדוח.

 

שאלה: מהי האפשרות של "דיווח פעם ביום" ומתי היא רלוונטית?

תשובה: האפשרות "דיווח פעם ביום" רלוונטית לעובדים במשרות אמון או עובדים גלובליים שלא רוצים שידווחו גם כניסה וגם יציאה. כאשר אפשרות זו מוגדרת ל"כן", אם העובד דיווח רק כניסה או רק יציאה, המערכת משלימה אוטומטית את תקן השעות היומי שמוגדר לו. במקרה שהעובד כן מדווח לבסוף על התנועה החסרה (כניסה או יציאה), המערכת תסכם את השעות בהתאם לדיווחים המקוריים.

 

שאלהכיצד ניתן להגביל את המידע שהעובד רואה בדוח הנוכחות שלו?

תשובה: במידה ואפשרתם לעובד לצפות בדוח הנוכחות, ניתן לבחור אילו עמודות הוא יכול לראות בדוח. בלחיצה על "בחירת עמודות" ואז על סימן הקריאה, יופיעו כל העמודות הקיימות, וניתן להסיר את הסימון מעמודות שאינכם רוצים שיֵראו על ידי העובד.

 

שאלה: אילו אפשרויות עדכון נתוני נוכחות קיימות לעובד באופן עצמאי?

תשובה: ישנן שלוש אפשרויות עיקריות:

  1. לא: העובד לא יכול לעדכן נתונים בעצמו.
  2. כן – עדכון במייל: העובד יקבל קישור במייל לעדכון חוסר ספציפי (כניסה/יציאה או היעדרות) לאותו היום בלבד.
  3. כן – עדכון מלא: בממשק האישי של העובד / אפליקציה יופיע קישור לעדכון, המאפשר לו גישה לעדכן נתונים.

 

שאלה: מה ההבדל בין מתן הרשאה לעדכון "כל הסוגים" לבין "עדכון עובד בלבד" ?

תשובה: אפשרויות אלו קובעות אילו תנועות העובד יכול לערוך:

  • כל הסוגים (ברירת מחדל): העובד יכול לערוך ולשנות גם דיווחים קיימים שכבר בוצעו אונליין.
  • עדכון עובד בלבד: העובד יכול להשלים רק דיווחים חסרים או היעדרויות. דיווחים שכבר בוצעו אונליין יהיו חסומים לעדכון ויופיעו באפור.

 

שאלה: כיצד ניתן לדעת אילו דיווחים בוצעו על ידי העובד באופן ידני?

תשובה: אם העובד ביצע עדכון ידני, יופיע אייקון ליד הדיווח המהווה אינדיקציה לכך. בנוסף, כל הדיווחים הידניים שבוצעו על ידי העובד מופיעים במסך "אישור תנועות עובד", שם המנהל יכול לבחור לאשר אותם או לא (הליך פורמלי לא חובה).

 

שאלה: האם ניתן לשלוח את פרטי ההתחברות והסיסמה לעובדים באופן גורף?

תשובה: כן. לאחר הזנת פרטי העובד וכתובת המייל, ניתן לשלוח את הסיסמה ופרטי ההתחברות לעובד בודד דרך "פעולות נוספות" > "שלח סיסמה לעובד". לחלופין, ניתן לשלוח באופן גורף לכל העובדים המופיעים ברשימת העובדים על ידי לחיצה על "שלח סיסמה" בתחתית המסך.

 

שאלה: מה המשמעות של הגדרת "תאריך התחלת עבודה" בכרטיס העובד?

תשובה: כאשר "תאריך התחלת עבודה" מוגדר במערכת, המערכת מתייחסת לתאריך זה ובאופן אוטומטי מציגה את כל התאריכים שלפני מועד זה כימים שהם "ללא תקן".



    • Related Articles

    • שאלות ותשובות נפוצות: ימי עבודה במערכת Timewatch

      יסודות ומבוא שאלה: מהי החשיבות של הקמת "יום עבודה" במערכת? תשובה: הקמת "יום עבודה" היא השלב הראשון והבסיסי בדרך להקמת משרה והסכם עבודה לעובד במערכת. הגדרה נכונה של ימי עבודה מבטיחה שהדוחות יופקו בצורה אופטימלית, עם כל הפילוחים והפיצולים הנדרשים, ...
    • שאלות ותשובות נפוצות – הכרות עם מערכת Timewatch

      הרשימה הבאה מפרטת את הצעדים הראשוניים, הגדרות העובדים ואפשרויות הדיווח במערכת Timewatch. כניסה ראשונית למערכת הניהול ותמיכה תשובה שאלה בעת ההצטרפות למערכת נשלח אליך מייל "ברוכים הבאים" למשפחת Timewatch. מייל זה מכיל את שלושת הפרטים הדרושים לכניסה ...
    • שאלות ותשובות נפוצות – תבניות העברה לשכר

      להלן מגוון שאלות ותשובות בנושא תבניות העברה לשכר. שאלה: כיצד מוגדרות תבניות העברה לשכר באופן כללי, ומה ההבדל העיקרי בין עובד שעתי לחודשי בהקשר זה ? תשובה: תבניות העברה לשכר מוגדרות לרוב בהתאם לסוג העובד (שעתיים, חודשיים או גלובליים). ההבדל המרכזי הוא ...
    • שאלות ותשובות נפוצות - מודול הסכמים: הגדרת משרות והסכמי עבודה

      ניהול משרות כללי שאלה: מה אני רואה במסך "הסכמי עבודה > משרות" ? תשובה: במסך זה ניתן לראות את רשימת כל המשרות הקיימות במערכת. ניתן לראות לאילו ימי עבודה כל משרה משויכת, מה הסטטוס שלה (פעילה/מוקפאת), ולראות לאילו עובדים היא משויכת באמצעות לחיצה על ...
    • שאלות ותשובות נפוצות בנושא תזכורות, דיווחים וחסימת דיווחי נוכחות

      תזכורות ודיווחים שאלה: מהם "תזכורות ודיווחים" וכיצד הם יכולים לסייע למנהלים ? תשובה: "תזכורות ודיווחים" הוא כלי מערכת שימושי מאוד שיכול להקל על המנהלים מבחינת התנהלות ומעקב אחרי העובדים. כלי זה מאפשר ליצור התראות לגבי מעקב אחרי שעות העובדים, אם ...