טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

המקרה:
כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין.
הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. 

פתרונות אפשריים:
1.      ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע שמופיע במערכת TW.
          במערכת יש להכנס לתפריט עובדים-> עדכון פרטי עובד-> בחירת העובד הרלוונטי-> לשונית "שעון"-> שדה "מס' כרטיס עובד". 
            במידת הצורך יש לעדכן את מספר הכרטיס הנכון. 






  
2.      אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול. 
    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון

      המקרה: אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה): יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ

      המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
    • טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון

      המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
    • טיפול במקרה בו המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען

      המקרה: כאשר מחברים את השעון לחשמל השעון נטען אך לא מגיע למסך הכניסה ונשאר עם הספינר או עם פס הטעינה. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי ...
    • טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת

      המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...