IP- חיצונית, וכיצד לזהות את כתובת ה IP פנימית לכתובת IP ההבדל בין כתובת ,IP הסבר על כתובת

IP- חיצונית, וכיצד לזהות את כתובת ה IP פנימית לכתובת IP ההבדל בין כתובת ,IP הסבר על כתובת

הסבר על כתובות IP וכיצד לזהות אותם :
IP פנימי הוא הכתובת של המחשב ברשת הפנימית של החברה, זאת כמובן כאשר יש יותר ממחשב אחד ברשת של הלקוח.
 IP חיצוני היא כתובת המחשב מול שאר העולם, בצורה זו מזהים את המחשב ברחבי הרשת. את הכתובת הזו מקבלים מספק האינטרנט כאשר מתחברים אליו.
כיצד אני מוצא כתובות אלו : זה תלוי אם אתה רוצה את ה-IP החיצוני שלך (ה-IP שהאינטרנט רואה), או ה-IP הפנימי שלך (ה-IP שלך ברשת הפנימית).
IP חיצוני: דרך אתר: www.noc.co.ilממש בתחילת הדף רשומה כתובת ה-IP שלך
IP פנימי : במחשבים של Windows יש ללחוץ Start->Run ובחלון להקליד cmd. זה יפתח חלון של dos (חלון שחור). להקליד בחלון ipconfig וללחוץ על אנטר. בפלט יש שדה של IP Address - זוהי כתובת ה-IP הפנימית של המחשב.
Timewatch משתמשת בכתובת ה-IP החיצונית של הלקוח. יש לוודא אם הכתובת היא קבועה או משתנה. כתובת IP קבועה תמיד תהיה אותה כתובת, להבדיל מכתובת משתנה אשר ספק האינטרנט שלי משנה לי את הכתובת כל תקופה מסוימת לא קבועה. במקרה כזה, ההמלצה ללקוחותינו היא לפנות לספק האינטרנט ולבקש לדעת מהו טווח כתובות ה-  IP. אם הכתובת היא קבועה אז זה מצוין.
חידוד מסמך חסימת דיווחי נוכחות :
יש לחדד כי אם הגדרתי במערכת חסימות דווחי הנוכחות חסימה לעובד מסוים , החסימה שהגדרתי לגביו תגבר על חסימה שהוגדרה ברמת הסניף אליו הוא משוייך וגם על החסימה שהוגדרה ברמת החברה. כלומר, ההיררכיה כאן מתהפכת. רמת הסניף גוברת על רמת החברה ורמת העובד גוברת גם על רמת הסניף וגם על רמת החברה. לדוגמא : בחברת "מנוף" הוגדרה הגבלת דיווחי נוכחות לטלפון מספר 08-8541483 , סניף "חדיש" של החברה הגדיר לעצמו חסימה לדיווח טלפוני (כלומר,לא יכול לדווח מאף טלפון) , לעובדת אורטל חיים שמשויכת לסניף "חדיש" הוגדרה הגבלת דיווח נוכחות טלפונית ממספר טלפון 08-8555825.
 כשאורטל חיים תרצה לדווח נוכחות טלפונית היא תוכל לעשות זאת רק מהטלפון שהוגדר לה בחסימה (כלומר מ-08-8555825).
*חשוב להגדיר הגבלת דיווחי נוכחות ברמת החברה/סניף כיוון שכאשר מגדירים עובד חדש , יחולו עליו כברירת מחדל הגבלות אלו ולא יהיה צורך להגדיר לאותו עובד חסימת דיווח באופן ספציפי.
חידוד מסמך תזכורות ודיווחים :
באופציה זו רמת החברה מצטרפת לרמת הסניף והעובד גם יחד , ורמת הסניף מצטרפת לרמת העובד הספציפי. לדוגמא : בחברת "מנוף" הגדרנו שתשלח תזכורת אם העובד לא דיווח כניסה עד השעה 8.30 , סניף "חדיש" הגדיר לעובדיו תזכורת אם לא מדווח נוכחות כניסה עד השעה 8.45 . לאורטל חיים אשר משוייכת לסניף הוגדרה תזכורת באם לא מדווחת כניסה עד השעה 9.00 בבוקר.
במקרה זה , העובדת תקבל שלוש תזכורות שונות! גם מהחברה (8.30), גם מהסניף (8.45) וגם מההגדרות שלה עצמה (9.00). זאת כמובן, בתנאי שלא דווחה כניסה עד השעה 9.00!