מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש

מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש

.להן מדריך צעד אחר צעד להעברת כרטיס בשעון מעובד שעזב לעובד חדש
אפשרות זו חוסכת למנהל את הצורך ברכישת כרטיס לעובד חדש במידה ועובד אחר עזב והועבר לסטטוס מוקפא במערכת כך שהכרטיס שלו לא בשימוש


    • Related Articles

    • הגדרת התראה לעובד שטרם דיווח כניסה / יציאה

      להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת התראה לעובד שטרם דיווח כניסה או יציאה. התראה זו יכולה לעזור כאשר עובדים שוכחים לדווח נוכחות. לצפייה לחצו כאן קיימת אפשרות ללחוץ על לינק בהודעה בכדי לבצע את הדיווח: בתזכורת ודיווחים ברמת העובד (כרטיס העובד / רשימת עובדים) ...
    • מדריך צעד אחר צעד לשיוך דיווחי נוכחות שגויים משעון לעובדים

      להלן מדריך צעד אחר צעד לשיוך דיווחי נוכחות שגויים משעון לעובדים. דיווח נוכחות שגוי הוא דיווח שעובד מבצע בשעון אך הדיווח לא מוצג בדוח נוכחות. יש לבדוק האם דיווחים אלו קיימים במסך תנועות שגויות משעון (תפריט עובדים) לצפייה לחצו כאן
    • מדריך צעד אחר צעד למחיקת היעדרות באופן מרוכז למספר עובדים ו/או תאריכים

      נמצא בתפריט עובדים-> עדכון היעדרויות/נוכחות מרוכז. מסך זה מאפשר למנהלים לעדכן או למחוק באופן גורף לעובדים בחברה סיבת היעדרויות בטווח תאריכים. ניתן למחוק היעדרויות רק בימי העבודה של העובד (ימים בהם לעובד יש תקן) או למחוק היעדרויות בכל הימים בטווח ...
    • מדריך צעד אחר צעד כיצד למחוק או להקפיא עובדים במערכת

      להלן מדריך צעד אחר צעד כיצד למחוק או להעביר עובד לסטטוס מוקפא אפשרות זו שימושית עבור עובדים שסיימו את עבודתם בחברה כך שכל נתוני הנוכחות שלהם יישמרו על פי חוק לצפייה לחצו כאן
    • מדריך צעד אחר צעד להגדרת לקוח חדש

      הגדרת לקוח חדש, למנויי מודול ומשימות, מאפשרת למנהלים לשייך משימה ללקוח הקצה. שיוך המשימה ללקוח מסייע בסינון הנתונים לצפייה תחת דוח משימות. להלן מדריך צעד אחר צעד להגדרת לקוח חדש לצפייה לחץ כאן