שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע

שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע

המקרה:
העובד מנסה לדווח בעזרת טביעת אצבע אך השעון לא מזהה אותה ומשמיע חיווי "נסה שנית".
ייתכנו מספר סיבות עיקריות לשגיאה זו:
1.      טביעת אצבע לא מוגדרת לעובד/עובד לא קיים בשעון
2.      הנחת אצבע בצורה לא נכונה/סנסור מלוכלך

פתרונות אפשריים:
1.      יש לוודא שהאצבע והסנסור נקיים
2.      בתפריט בשעון-> מערכת-> טביעות אצבע-> רגישות חיישן אצבע-> מוגדר "נמוך"
3.      יש להגדיר טביעת אצבע חדשה לעובד ולוודא שאיכות המספרים בעת הגדרת טביעת האצבע הגיעו לפחות ל-60. למעבר למדריך להנחת טביעת אצבע - לחצו כאן.
4.      אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול.