מסמך מרכז לטיפול בתקלות בשעוני TW

מסמך מרכז לטיפול בתקלות בשעוני TW

להלן רשימת תקלות בשעון ודרכי הפתרון האפשריים לכל מקרה:

1. המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען - למעבר למדריך לחצו כאן 
2. מקשים לא תקינים - למעבר למדריך לחצו כאן 
3. סנסור (קורא טביעת האצבע) לא תקין - למעבר למדריך לחצו כאן 
4. השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ - למעבר למדריך לחצו כאן 
5. תאריך לא תקין - למעבר למדריך לחצו כאן 
6. ניתוקים בתקשורת בשעון - למעבר למדריך לחצו כאן 
7. אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח) - למעבר למדריך לחצו כאן 
8. אין תקשורת חיצונית בשעון - למעבר למדריך לחצו כאן 
9. שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע - למעבר למדריך לחצו כאן 
10. השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ - למעבר למדריך לחצו כאן 
11. נתוני נוכחות העובד לא עוברים מהשעון למערכת - למעבר למדריך לחצו כאן 
12. שיוך דיווחי נוכחות שגויים משעון לעובדים - למעבר למדריך לחצו כאן 
    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון

      המקרה: אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה): יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> ...
    • טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון

      המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
    • ניהול חתימות דוח נוכחות – פתרון למצב שבו עובד לא מופיע במסך

      בעיה: במסך ניהול חתימות דוח נוכחות – חלק מהעובדים לא מופיעים ברשימה. פתרון: בתאריך התחלת עבודה של אותם עובדים מוגדר תאריך עתידי:
    • טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

      המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
    • שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע

      המקרה: העובד מנסה לדווח בעזרת טביעת אצבע אך השעון לא מזהה אותה ומשמיע חיווי "נסה שנית". ייתכנו מספר סיבות עיקריות לשגיאה זו: 1. טביעת אצבע לא מוגדרת לעובד/עובד לא קיים בשעון 2. הנחת אצבע בצורה לא נכונה/סנסור מלוכלך פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא שהאצבע ...