מסמך מרכז לטיפול בתקלות בשעוני TW
להלן רשימת תקלות בשעון ודרכי הפתרון האפשריים לכל מקרה:
Related Articles
טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון
המקרה: אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה): יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> ...
טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון
המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
ניהול חתימות דוח נוכחות – פתרון למצב שבו עובד לא מופיע במסך
בעיה: במסך ניהול חתימות דוח נוכחות – חלק מהעובדים לא מופיעים ברשימה. פתרון: בתאריך התחלת עבודה של אותם עובדים מוגדר תאריך עתידי:
טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ
המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע
המקרה: העובד מנסה לדווח בעזרת טביעת אצבע אך השעון לא מזהה אותה ומשמיע חיווי "נסה שנית". ייתכנו מספר סיבות עיקריות לשגיאה זו: 1. טביעת אצבע לא מוגדרת לעובד/עובד לא קיים בשעון 2. הנחת אצבע בצורה לא נכונה/סנסור מלוכלך פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא שהאצבע ...