טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון

טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון

המקרה:
אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch.

בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס:









בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה):









יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> תקשורת -> הגדרות שרת ענן (בשעונים ישנים המסך ייקרא "Web Setup")

פתרונות אפשריים:

1.      יש לבדוק תקשורת אינטרנט רציפה במשרד / באתר שבו מותקן השעון. למשל ע"י בדיקה שאין ניתוקים באינטרנט כאשר משתמשים במחשבים.

2.      בתפריט תקשורת-> הגדרות שרת ענן-> יש לוודא כתובת תקינה של השרת שלנו בשעון (ללא שגיאות הקלדה) iclocks.timewatch.co.il או 129.159.154.208, במידה וזו לא הכתובת שמוגדרת יש לתקן בהתאם.

      א. בשעון שחור: תפריט תקשורת-> Web Setup-> לשנות  בשעון לIP mode  ולעדכן את הכתובת: 129.159.154.208 
      ב. בשעון לבן: בתפריט תקשורת-> הגדרות שרת ענן-> בשורה "הפעל את שם הדומיין" יש לשנות ל-OFF, בשורה "כתובת שרת" למלא את כתובת ה-IP של השרת: 129.159.154.208 ולאחר מכן לשנות בחזרה את שם הדומיין ל-ON.




















3.      צריך לוודא מול ספק הרשת/תמיכת IT בחברה שפורט 80/81/8081 המוגדר בשעון פתוח לתקשורת נכנסת ויוצאת מול כתובת השרת שלנו המופיעה בסעיף 2. במידה ויש חסימה נדרש לשחרר אותה מול הגורם הרלוונטי בארגון כדי לאפשר תקשורת בין השעון הפיזי לשרת בענן.

 4. אם התקלה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות להמשך טיפול.
בכדי שהטיפול יהיה מהיר ויעיל יש לפנות עם צילום ההגדרות בשעון במסך "הגדרות שרת ענן": ניהול -> תקשורת -> הגדרות שרת ענן (בשעונים ישנים המסך ייקרא "Web Setup").

    • Related Articles

    • טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון

      המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
    • מסמך מרכז לטיפול בתקלות בשעוני TW

      להלן רשימת תקלות בשעון ודרכי הפתרון האפשריים לכל מקרה: 1. המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען - למעבר למדריך לחצו כאן 2. מקשים לא תקינים - למעבר למדריך לחצו כאן 3. סנסור (קורא טביעת האצבע) לא תקין - למעבר למדריך לחצו כאן 4. השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ ...
    • טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ

      המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
    • טיפול במקרה בו יש ניתוקים בתקשורת בשעון

      המקרה: תקשורת לא רציפה ש"באה והולכת" בשעון. פתרונות אפשריים: 1. יש לבדוק תקשורת אינטרנט רציפה במשרד / באתר שבו מותקן השעון. לוודא שאין ניתוקים באינטרנט כאשר משתמשים במחשבים. 2. בדיקת מגעים - יש לנסות להזיז את כבל הרשת, במידה והתקשורת חוזרת/מתנתקת עם ...
    • טיפול במקרה בו המקשים בשעון לא תקינים

      המקרה: חלק או כל הלחצנים בשעון לא מגיבים. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לבצע ...