מילוי טופס 101 בצורה דיגיטלית בהתאם לדרישות רשות המיסים כולל חתימה אלקטרונית

מילוי טופס 101 בצורה דיגיטלית בהתאם לדרישות רשות המיסים כולל חתימה אלקטרונית

החל מחודש ינואר 2023 התווספה במערכת אפשרות למלא טופס 101 בצורה דיגיטלית בהתאם לדרישות רשות המיסים ואף לחתום עליו חתימה אלקטרונית מאושרת (לתשומת ליבך – חתימה אלקטרונית מאושרת מצריכה רישום מראש).

בהתאם לתקנות מס הכנסה עובד חייב למלא בטופס 101 את פרטיו האישיים ומקורות הכנסתו בתחילת עבודתו אצל מעסיק חדש, בתחילת כל שנת מס וכאשר יש שינוי בפרטיו האישיים. 

מילוי הטופס באופן דיגיטלי עם חתימה מאושרת מחליף את הצורך ברישום וחיתום ידני ע"י העובדים ועובר ישירות מתוך ממשק העובד לאישור וחתימה אלקטרונית ע"י המעסיק במערכת הניהול.

להלן מספר מדריכי צעד אחר צעד המסבירים כיצד להשתמש בכלי זה:
  1. מילוי טופס 101 על ידי העובד בממשק האישי - לצפייה לחצו כאן
  2. כיצד להגדיר לעובד את האפשרות למלא טופס 101 אלקטרוני - לצפייה לחצו כאן
  3. כיצד לקבל התראה בדוא"ל כאשר העובד חותם על טופס 101 - לצפייה לחצו כאן
  4. כיצד משתמש מנהל יכול לצפות בטופס 101 - לצפייה לחצו כאן
  5. חתימת המעסיק על טופס 101 - חתימה שאינה אלקטרונית מאושרת - לצפייה לחצו כאן