החל מחודש ינואר 2023 התווספה במערכת אפשרות למלא טופס 101 בצורה דיגיטלית בהתאם לדרישות רשות המיסים ואף לחתום עליו חתימה אלקטרונית מאושרת (לתשומת ליבך – חתימה אלקטרונית מאושרת מצריכה רישום מראש).
בהתאם לתקנות מס הכנסה עובד חייב למלא בטופס 101 את פרטיו האישיים ומקורות הכנסתו בתחילת עבודתו אצל מעסיק חדש, בתחילת כל שנת מס וכאשר יש שינוי בפרטיו האישיים.
מילוי הטופס באופן דיגיטלי עם חתימה מאושרת מחליף את הצורך ברישום וחיתום ידני ע"י העובדים ועובר ישירות מתוך ממשק העובד לאישור וחתימה אלקטרונית ע"י המעסיק במערכת הניהול.