תקלות בשעון
טיפול במקרה בו השעון לא מזהה כרטיס או צ'יפ
המקרה: כאשר מצמידים כרטיס או צ'יפ לשעון מופיע חיווי קולי לא תקין. הסיבה העיקרית לשגיאה זו היא שהכרטיס/צ'יפ לא מוגדרים לאף אחד מהעובדים בשעון. פתרונות אפשריים: 1. ע"י הצמדת הכרטיס/צ'יפ לשעון יהיה ניתן לראות מה המספר הסידורי של הכרטיס ולהשוות למידע ...
שגיאת "נסה שנית" בדיווח בעזרת טביעת אצבע
המקרה: העובד מנסה לדווח בעזרת טביעת אצבע אך השעון לא מזהה אותה ומשמיע חיווי "נסה שנית". ייתכנו מספר סיבות עיקריות לשגיאה זו: 1. טביעת אצבע לא מוגדרת לעובד/עובד לא קיים בשעון 2. הנחת אצבע בצורה לא נכונה/סנסור מלוכלך פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא שהאצבע ...
טיפול במקרה בו אין תקשורת חיצונית בשעון
המקרה: אין תקשורת חיצונית בשעון, כלומר השעון לא מצליח לגשת לשרת של Timewatch. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי X אדום על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים תופיע i ירוקה לא בתוך ריבוע במסך הראשי (בשונה מהתמונה מטה): יטופל לרוב בשעון בתפריט ניהול -> ...
טיפול במקרה בו דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת
המקרה: דיווחי נוכחות לא עוברים מהשעון למערכת TW, זאת גם כאשר מתקבל חיווי "תודה" לאחר ביצוע דיווח. פתרונות אפשריים: 1. במידה והדיווח בוצע בכרטיס/צ'יפ יש לבדוק האם הוא משוייך לעובד הנכון בשעון או במערכת: א. בשעון: יש להיכנס לתפריט עובדים -> לאתר את ...
טיפול במקרה בו אין תקשורת פנימית בשעון
המקרה: אין תקשורת פנימית (השעון לא מחובר לרשת המחשבים הפנימית של הלקוח), כלומר, השעון לא מקבל תקשורת מהנקודה בקיר. בשעון מסוג TW-700 יופיע, במסך הראשי, X אדום על האייקון של המחשבים ו-X נוסף על האייקון של הגלובוס: בשעונים ישנים לא תופיע בכלל "i ירוקה" ...
טיפול במקרה בו יש ניתוקים בתקשורת בשעון
המקרה: תקשורת לא רציפה ש"באה והולכת" בשעון. פתרונות אפשריים: 1. יש לבדוק תקשורת אינטרנט רציפה במשרד / באתר שבו מותקן השעון. לוודא שאין ניתוקים באינטרנט כאשר משתמשים במחשבים. 2. בדיקת מגעים - יש לנסות להזיז את כבל הרשת, במידה והתקשורת חוזרת/מתנתקת עם ...
טיפול במקרה בו התאריך לא תקין בשעון
המקרה: השעון מציג במסך תאריך משנת 1970 אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לוודא ...
טיפול במקרה בו השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ
המקרה: בעת ניסיון דיווח עם כרטיס או צ'יפ השעון לא מגיב (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא). אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל ...
טיפול במקרה בו הסנסור (קורא טביעת האצבע) בשעון לא תקין
המקרה: בעת ניסיון דיווח נוכחות עם טביעת אצבע הסנסור לא מגיב לאצבע שהונחה (השעון לא משמיע קול בכלל – לא צליל ולא הודעה כלשהיא) ולא מתבצע דיווח. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך ...
טיפול במקרה בו המקשים בשעון לא תקינים
המקרה: חלק או כל הלחצנים בשעון לא מגיבים. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי והארכתו) או שימוש בשנאי שאינו מקורי. פתרונות אפשריים: 1. יש לבצע ...
טיפול במקרה בו המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען
המקרה: כאשר מחברים את השעון לחשמל השעון נטען אך לא מגיע למסך הכניסה ונשאר עם הספינר או עם פס הטעינה. אחד הגורמים העיקריים לתקלה זו הוא כאשר השעון מקבל מתח חשמל נמוך. הסיבה הנפוצה לכך, היא שהכבל של השנאי הוארך (בדרך כלל על ידי חיתוך הכבל המקורי ...
הפעלת DHCP בשעון נוכחות משולב וביומטרי
בשעוני נוכחות לבנים מסוג TW700 ניתן לבחור האם להפעיל את ה-DHCP בשעון כך שהגדרות רשת יעברו לשעון באופן אוטומטי או לא. כאשר ה-DHCP פעיל הוא מושך את כל ההגדרות ישירות מהנתב רשת כך שלא נדרשת התעסקות בעת התקנת שעון חדש, במידה והלקוח מבקש או שהשעון לא מושך ...
מסמך מרכז לטיפול בתקלות בשעוני TW
להלן רשימת תקלות בשעון ודרכי הפתרון האפשריים לכל מקרה: 1. המסך של השעון לא נדלק ו/או לא נטען - למעבר למדריך לחצו כאן 2. מקשים לא תקינים - למעבר למדריך לחצו כאן 3. סנסור (קורא טביעת האצבע) לא תקין - למעבר למדריך לחצו כאן 4. השעון לא קורא כרטיס או צ'יפ ...